Повідомляємо про зміну адреси нашого головного офісу та сервісного центру.
Нова адреса: м.Київ, вул.Львівська, 22-А
Строк доставки замовлень до більшості населенних пунктів України зменшився до 1 (одного) дня.
Повідомляємо про наявність оригінальних мундштуків AlcoScan від виробника Sentech Korea Corp.
Таблиця переведення одиниць вимірювання алкоголю. Проміле в г / л,%, bac, brac, г / 100мл, мг / л і т.д.
Алкогольне сп'яніння можна розділити на 7 стадій. Опис кожної зі стадії.
- При отриманні в транспортній компанії (Покладений платіж). Оплата товару здійснюється при отриманні на відділенні перевізника Нової Пошти і лише після повної перевірки комплектності та працездатності.
При виборі цієї форми взаєморозрахунків оплачується дві послуги перевізника Нова Пошта:
1) Страховка та доставка товару на відділення перевізника Нова Пошта. Вартість доставки товару клієнту варіюється в залежності від оціночної вартості товару та його габаритів.
2) Зворотна доставка грошей. Завжди оплачується Одержувачем. Орієнтовна вартість зворотної доставки грошей складе: 2% від оціночної вартості товару + 20,00 грн оплата за оформлення ТТН (оплата здійснюється згідно з тарифами транспортної компанії).
Доставка здійснюється за тарифами перевізника Нова Пошта. Тарифи перевізника Ви можете переглянути на сторінці:Базові тарифи.
- Сплативши попередньо виставлений рахунок на оплату в будь-якому відділенні банку . | |
Додатково стягується комісія оплати рахунок-фактури (тарифи уточнюйте у відділенні банку). Надсилання рахунку на оплату здійснюється на електронну пошту, яка вказується при оформленні заявки. Оригінали документів надсилаються разом із товаром. |
- Зробити грошові кошти на картку Приват Банк. | |
Оплата коштів здійснюється через будь-яке відділення ПриватБанку, термінал або Приват24. Переказ коштів здійснюється за тарифами картки власника. При виборі цієї форми взаєморозрахунків банківські реквізити для здійснення платежу будуть відображені Вам після закінчення процедури оформлення замовлення. Або в смс повідомленні після підтвердження замовлення менеджером нашої компанії. |
- Безготівковий розрахунок з ПДВ. | |
Оплата товару за безготівковим розрахунком здійснюється згідно з виставленим рахунком на оплату на розрахунковий рахунок нашої організації. Наше підприємство є платником ПДВ на загальних підставах . Разом з товаром покупцю обов'язково надаються оригінали наступних документів: рахунок-фактура, два екземпляри видаткової накладної, податкова накладна (в електронному вигляді), товарно-транспортна накладна (на запит клієнта), договір (на запит клієнта) та статутні документи нашої організації з мокрими печатками (на запит клієнта). При виборі даної форми взаєморозрахунків, при оформленні замовлення потрібно обов'язково вказати код ОКПО підприємства платника, а також адресу електронної пошти, на яку буде надіслано рахунок на оплату. |
- Безготівковий розрахунок без ПДВ. | |
Оплата товару за безготівковим розрахунком без ПДВ здійснюється згідно з виставленим рахунком на оплату на розрахунковий рахунок підприємця (платник єдиного податку - 2 група). Разом з товаром покупцю обов'язково надаються оригінали наступних документів: рахунок-фактура, два примірники видаткової накладної, договір (на запит клієнта) та статутні документи підприємця з мокрими печатками (на запит клієнта). При виборі даної форми взаєморозрахунків, при оформленні замовлення потрібно обов'язково вказати платника (для підприємств - код ОКПО, для підприємців - ІПН, для приватних осіб ПІБ), а також адресу електронної пошти, на яку буде надіслано рахунок на оплату. |
Склад видачі товару працює з понеділка по п'ятницю з 9-00 до 16-00, крім державних святкових днів.
Адреса складу розташована: м. Київ, вул.Львівська, 22-А.
Перед приїздом на точку видачі, зарезервуйте, будь ласка, товар на сайті або за телефоном!
Якщо у Вас є які-небудь питання телефонуйте за будь-яким з телефонів, вказаних нижче або з розділу контакти. Наші менеджери з радістю дадуть відповідь на всі Ваші запитання і дадуть вичерпну консультацію щодо будь-якого з товарів.