Політика повернення товару і засобів
Протягом якого часу можна повернути чи змінити товар?
Відповідно до «Закону про захист прав споживачів», кожен покупець має право на обмін або повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки.
У якому разі можна скористатися поверненням чи обміном?
Скористатися обміном або поверненням товару Ви можете, якщо:
-
Ваш товар не був в експлуатації, не має слідів використання (подряпин, сколів, потертостей), програмне забезпечення не зазнавало змін чи модифікацій тощо.
-
Ваш товар має повну комплектацію, а також цілісність упакування не порушена.
-
Усі ярлики та заводське маркування зберегли свій первісний вигляд.
-
Якщо товар не працює (не включається тощо) обмін або повернення товару здійснюється виключно після діагностики товару Сервісним Центром, про те, що умови експлуатації не порушені.
-
Який товар не підлягає поверненню?
Не підлягають обміну та поверненню товари з категорії: експрес-тести та витратні матеріали до алкотестерів.
Обмін чи повернення товару здійснюється силами та за рахунок покупця.
Як здійснити повернення чи обмін?
Для здійснення повернення або обміну Вам необхідно:
-
Зв'язатися з нами за телефонами з розділу Контакти
-
Запакувати товар так, щоб він не побився під час транспортування транспортною компанією. Бажано відправляти прилад на заводський
-
упаковці, т.к. вона забезпечує максимальну безпеку приладу. Вартість доставки оплачує покупець.
-
Протягом 1-2х робочих днів наша компанія проводить перевірку товару в Сервісному Центрі (за потребою).Потім здійснюється повернення коштів чи обмін товару. Кошти повертаються зручним способом для Вас, який обговорюється з клієнтом у телефонному режимі.
Заключні положення
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.