Новини
07.02.2024
Зміна розташування головного офісу та сервісного центру

Повідомляємо про зміну адреси нашого головного офісу та сервісного центру.

Нова адреса: м.Київ, вул.Львівська, 22-А

Строк доставки замовлень до більшості населенних пунктів України зменшився до 1 (одного) дня.

07.02.2024
Надходження нового товару

Повідомляємо про наявність оригінальних мундштуків AlcoScan від виробника Sentech Korea Corp.

15.04.2021
Що таке калібрування алкотестера?

Калібрування, закон, практика, міжсервісні інтервали.

24.01.2017
Таблиця переведення одиниць вимірювання алкоголю

Таблиця переведення одиниць вимірювання алкоголю. Проміле в г / л,%, bac, brac, г / 100мл, мг / л і т.д.

23.01.2017
Стадії алкогольного сп'яніння

Алкогольне сп'яніння можна розділити на 7 стадій. Опис кожної зі стадії.

Доставлення та оплата в інтернет-магазині Сорбполімер

Як оформити замовлення на сайті?

 

Как оформить заказ на сайте? 1. Вибрати вподобаний товар на сайті: 
2. Натиснути посилання "Купити", потім вибрати: "Купити в один клік" або "Додати в кошик" та заповнити просту форму залежно від того, який пункт Ви оберете.
3. Наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим робочим часом (графік роботи вказаний у розділі "Контакти") та розкажуть, як і коли Вам буде зроблено відправлення та детально розкажуть умови доставки та оплати. Оплата також може бути здійснена безпосередньо після оформлення замовлення, за реквізитами, вказаними на сайті.
4. Оформити замовлення, а також отримати детальну консультацію щодо товарів, Ви можете за будь-яким із телефонів, вказаних на сайті.

Як отримати товар?

 

     Після відправки товару Вам буде повідомлено номер Товарно-Транспортної Накладної (ТТН), за якою Ви зможете забрати Ваш товар за вказаною Вами раніше адресою. Відстежити посилку та дізнатися точну дату прибуття на склад можна тут:

 

Отследить посылку Новой Почты


 

При отриманні посилки при собі необхідно мати один із документів:

  1. Паспорт громадянина України
  2. Тимчасове посвідчення громадянина України.
  3. Тимчасове посвідчення, що підтверджує особу громадянина України.
  4. Паспорт громадянина України для виїзду за кордон (закордонний паспорт).
  5. Паспорт іноземного громадянина
  6. Посвідчення водія видане в Україні.
  7. Пенсійне посвідчення.

Розрахунковий час прибуття з моменту відправлення:

СТРОК ДОСТАВКИ - 1 ДЕНЬ з моменту замовлення:
Бердянськ, Біла Церква, Бориспіль, Боярка, Бровари, Васильків, Вишгород, Вишневе, Вінниця, Володимир-Волинський, Генічеськ, Кам'янське, ДніпроЗапоріжжяКиївКропивницький (Кіровоград), Красний Луч, Червоноармійськ, Кривий Ріг, Лисичанськ, Лозова, Лубни, Маріуполь, Мелітополь, Миколаїв, Миргород, Ніжин, Нікополь, Нова Каховка, Новомосковськ, Обухів, Одеса, Олександрія, Павлоград, Полтава, Прилуки, Сєвєродонецьк, Синельникове, Слов'янськ, Сміла, Старобільськ, Стаханов, СумиХарківХерсонЧеркаси.

 

СТРОК ДОСТАВКИ - 2 ДНІ з моменту замовлення:
Артемівськ, Арциз, Балта, Бахмач, Бердичів, Гусятин, Дрогобич, Житомир, Жовті Води, Золотоноша, Івано-Франківськ, Ізмаїл, Ірпінь, Калуш, Кам'янець-Подільський, Каховка, Ковель, Коломия, Комсомольськ, Конотоп, Коростень, Краматорськ, Красилів, Кременчук, Кузнецовськ, ЛуцькЛьвів, Мукачево, Нововолинськ, Новоград-Волинський, Охтирка, Первомайськ, Полонне, Рівне, Рубіжне, Сарни, Світловодськ, Старокостянтинів, Стрій, ТернопільУжгородУманьХмельницькийЧернівціЧернігів, Чорноморське, Шепетівка, Шостка.
 
 
 
Більш детальну інформацію щодо термінів доставки Ви зможете отримати на сайті Нової Пошти у розділі: Термін доставки. Місто відправника: Київ.
Адресная доставка Адресна доставка: Здійснюється за тарифами перевізника Нова Пошта. Тарифи перевізника Ви можете переглянути на сторінці: Базові тарифи.

Як оплатити товар?


- при отриманні в транспортній компанії (накладений платіж). Оплата товару провадиться при отриманні на відділенні перевізника Нової Пошти і лише після повної перевірки комплектності та працездатності.

 

Накладений платіж

При виборі цієї форми взаєморозрахунків оплачується дві послуги перевізника Нова Пошта:

   1) Страховка та доставка товару на відділення перевізника Нова Пошта. Вартість доставки товару клієнту варіюється в залежності від вартості товару та його габаритів.

   2) Зворотна доставка грошей. Завжди оплачується Одержувачем. Орієнтовна вартість зворотної доставки грошей становитиме: 2% від оціночної вартості товару + 20,00 грн. оплата за оформлення ТТН (оплата здійснюється згідно з тарифами транспортної компанії).

Доставка здійснюється за тарифами перевізника Нова Пошта. Тарифи перевізника Ви можете переглянути на сторінці: Базові тарифи.


 

- сплативши попередньо виставлений рахунок на оплату в будь-якому відділенні банку.
Счет на оплату Додатково стягується комісія оплати рахунків-фактур (тарифи уточнюйте у відділенні банку). Надсилання рахунку на оплату здійснюється на електронну пошту, яка вказується при оформленні заявки. Оригінали документів надсилаються разом із товаром.

 

- зробити переказ коштів на картку Приват Банк.
ПриватБанк Оплата коштів здійснюється через будь-яке відділення ПриватБанку, термінал або Приват24. Переказ коштів здійснюється за тарифами картки власника. При виборі цієї форми взаєморозрахунків банківські реквізити для здійснення платежу будуть відображені Вам після закінчення процедури оформлення замовлення. Або у смс повідомленні після підтвердження замовлення менеджером нашої компанії.

 


 

- Безготівковий розрахунок із ПДВ.
НДС
Оплата товару за безготівковим розрахунком здійснюється згідно з виставленим рахунком на оплату на розрахунковий рахунок нашої організації. Наше підприємство є платником ПДВ на загальних засадах. Разом з товаром покупцю обов'язково надаються оригінали наступних документів: рахунок-фактура, два примірники видаткової накладної, податкова накладна (в електронному вигляді), товарно-транспортна накладна (на запит клієнта), договір (на запит клієнта) та статутні документи нашої організації з мокрими печатками (на запит клієнта).
При виборі цієї форми взаєморозрахунків, при оформленні замовлення потрібно обов'язково вказати код ЄДРПОУ підприємства платника, а також адресу електронної пошти, на яку буде надіслано рахунок на оплату.

 


- Безготівковий розрахунок без ПДВ.
Счет на оплату
Оплата товару за безготівковим розрахунком без ПДВ провадиться згідно з виставленим рахунком на оплату на розрахунковий рахунок підприємця (платник єдиного податку - 2 група). Разом з товаром покупцю обов'язково надаються оригінали наступних документів: рахунок-фактура, два екземпляри видаткової накладної, договір (на запит клієнта) та статутні документи підприємця з мокрими печатками (на запит клієнта).
 
При виборі цієї форми взаєморозрахунків, при оформленні замовлення потрібно обов'язково вказати платника (для підприємств - код ЄДРПОУ, для підприємців - ІПН, для приватних осіб ПІБ), а також адресу електронної пошти, на яку буде надіслано рахунок на оплату.

 

Самовивоз алкотестерів

 

Склад видачі товару працює з понеділка до п'ятниці з 9-00 до 16-00, крім державних святкових днів.
Адреса складу розташовано: 03115, м. Київ, вул. Львівська 22а.
Перед приїздом на точку видачі зарезервуйте, будь ласка, товар на сайті або по телефону!

Якщо у Вас є якісь запитання, телефонуйте за будь-яким з телефонів, вказаних нижче або з розділу контакти. Наші менеджери з радістю дадуть відповідь на всі Ваші запитання та дадуть вичерпну консультацію щодо будь-якого з товарів.