Новини
07.02.2024
Зміна розташування головного офісу та сервісного центру

Повідомляємо про зміну адреси нашого головного офісу та сервісного центру.

Нова адреса: м.Київ, вул.Львівська, 22-А

Строк доставки замовлень до більшості населенних пунктів України зменшився до 1 (одного) дня.

07.02.2024
Надходження нового товару

Повідомляємо про наявність оригінальних мундштуків AlcoScan від виробника Sentech Korea Corp.

15.04.2021
Що таке калібрування алкотестера?

Калібрування, закон, практика, міжсервісні інтервали.

24.01.2017
Таблиця переведення одиниць вимірювання алкоголю

Таблиця переведення одиниць вимірювання алкоголю. Проміле в г / л,%, bac, brac, г / 100мл, мг / л і т.д.

23.01.2017
Стадії алкогольного сп'яніння

Алкогольне сп'яніння можна розділити на 7 стадій. Опис кожної зі стадії.

Політика повернення товару і засобів

Протягом якого часу можна повернути чи змінити товар?
 
     Відповідно до «Закону про захист прав споживачів», кожен покупець має право на обмін або повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки.
У якому разі можна скористатися поверненням чи обміном?
 
Скористатися обміном або поверненням товару Ви можете, якщо:
  • Ваш товар не був в експлуатації, не має слідів використання (подряпин, сколів, потертостей), програмне забезпечення не зазнавало змін чи модифікацій тощо.
  • Ваш товар має повну комплектацію, а також цілісність упакування не порушена.
  • Усі ярлики та заводське маркування зберегли свій первісний вигляд.
  • Якщо товар не працює (не включається тощо) обмін або повернення товару здійснюється виключно після діагностики товару Сервісним Центром, про те, що умови експлуатації не порушені.
  • Який товар не підлягає поверненню?
Не підлягають обміну та поверненню товари з категорії: експрес-тести та витратні матеріали до алкотестерів.
 
     Обмін чи повернення товару здійснюється силами та за рахунок покупця.
 
Як здійснити повернення чи обмін?
 
Для здійснення повернення або обміну Вам необхідно:
  1. Зв'язатися з нами за телефонами з розділу Контакти
  2. Запакувати товар так, щоб він не побився під час транспортування транспортною компанією. Бажано відправляти прилад на заводський
  3. упаковці, т.к. вона забезпечує максимальну безпеку приладу. Вартість доставки оплачує покупець.
  4. Протягом 1-2х робочих днів наша компанія проводить перевірку товару в Сервісному Центрі (за потребою).Потім здійснюється повернення коштів чи обмін товару. Кошти повертаються зручним способом для Вас, який обговорюється з клієнтом у телефонному режимі.
Заключні положення
 
     Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.