Новини
15.04.2021
Що таке калібрування алкотестера?

Калібрування, закон, практика, міжсервісні інтервали.

24.01.2017
Таблиця переведення одиниць вимірювання алкоголю
Таблиця переведення одиниць вимірювання алкоголю. Проміле в г / л,%, bac, brac, г / 100мл, мг / л і т.д.
23.01.2017
Стадії алкогольного сп'яніння
Алкогольне сп'яніння можна розділити на 7 стадій. Опис кожної зі стадії.
27.12.2016
Застосування алкофор s40
Установка стаціонарного алкотестера алкофор s40 на ладижинської тес
27.04.2015
Нові алкотестери тм алкофор
Оновлення торкнулося алкотестерів алкофор 105 і вихід нової моделі алкофор 307

Політика повернення товару і засобів

Протягом якого часу можна повернути чи змінити товар?
 
     Відповідно до «Закону про захист прав споживачів», кожен покупець має право на обмін або повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки.
У якому разі можна скористатися поверненням чи обміном?
 
Скористатися обміном або поверненням товару Ви можете, якщо:
  • Ваш товар не був в експлуатації, не має слідів використання (подряпин, сколів, потертостей), програмне забезпечення не зазнавало змін чи модифікацій тощо.
  • Ваш товар має повну комплектацію, а також цілісність упакування не порушена.
  • Усі ярлики та заводське маркування зберегли свій первісний вигляд.
  • Якщо товар не працює (не включається тощо) обмін або повернення товару здійснюється виключно після діагностики товару Сервісним Центром, про те, що умови експлуатації не порушені.
  • Який товар не підлягає поверненню?
Не підлягають обміну та поверненню товари з категорії: експрес-тести та витратні матеріали до алкотестерів.
 
     Обмін чи повернення товару здійснюється силами та за рахунок покупця.
 
Як здійснити повернення чи обмін?
 
Для здійснення повернення або обміну Вам необхідно:
  1. Зв'язатися з нами за телефонами з розділу Контакти
  2. Запакувати товар так, щоб він не побився під час транспортування транспортною компанією. Бажано відправляти прилад на заводський
  3. упаковці, т.к. вона забезпечує максимальну безпеку приладу. Вартість доставки оплачує покупець.
  4. Протягом 1-2х робочих днів наша компанія проводить перевірку товару в Сервісному Центрі (за потребою).Потім здійснюється повернення коштів чи обмін товару. Кошти повертаються зручним способом для Вас, який обговорюється з клієнтом у телефонному режимі.
Заключні положення
 
     Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.